Avui dia 25/02/2013 A la classe de les Papallones s'ha explicat la vida de diferents animals, per això ens agradaria que volsatres juntament amb els vostres fills o filles pogueu disfrutar i gaudir d'aquesta fotografia tan maca, pensada pels nostres alumnes, mentre's monteu el puzzle i descobriu quins animals hi surten.
Esperem que us agradi.
Atentament: les educadores de la classe de les papallones.
Pissarra Digital Infantil
La classe de les papallones el passat 30/01/2013
va realitzar una activitat relacionada amb l'ús de la pissarra digital, amb el
tema a tractar sobre els “ANIMALS”.
És una eina que utilitza l’educador per ensenyar
als infants d’una manera més creativa, ja que d’aquesta manera incentiva la
curiositat dels nostres alumnes i és capaç de transmetre més i millor informació
a un nombre major d’infants en un temps reduit.
Per tant, volem destacar que l'ús de pissarres digitals ens permetra tenir tot el material que ens proporciona internet i ens facilitara les exposicions i la creació de material extra en les unitats didàctiques sobre qualsevol tema, i, per part dels alumnes/as els motivara enormement i facilitara tot tipus d'aprenentatges.
OBJECTIUS
Els objectius que es pretenen aconseguir amb l'ús de la pissarra digital a les aules d'educació infantil són:
Els objectius que es pretenen aconseguir amb l'ús de la pissarra digital a les aules d'educació infantil són:
1. Conèixer les principals icones de la pissarra digital i el seu ús.
2. Aprendre i crear amb la pissarra, crear contes.
3. Utilitzar altres de les eines que ofereix la pissarra.
Activitats: "ELS ANIMALS"
En
la primera activitat de la unitat 1, clicarem a la pestañeta de: jugar i seguidament
veurem l’activitat a realitzar. Aquesta consisteix en montar un puzzle arrastrant
les seves peces sobre el tauler. Veurem com un cop montat hi ha un gos anomenat
“Buau” al jardí.
En la segona activitat, trobarem 3 seqüències on ens mostra: una gallina, un pollet i un ou.
Aquesta ractarà d’ordenar correctament les diferents escenes de la part superior, utilitzant els números de la part inferior, ja que aquestes estan desordenades.L'infant haurà d'arrastrar la imatge dins el requadre on estarà el número que correspongui. (Per exemple: L'ou s'arrastrarà fins la graella número 1).
Aquesta ractarà d’ordenar correctament les diferents escenes de la part superior, utilitzant els números de la part inferior, ja que aquestes estan desordenades.L'infant haurà d'arrastrar la imatge dins el requadre on estarà el número que correspongui. (Per exemple: L'ou s'arrastrarà fins la graella número 1).
Tercera activitat
Pel
que fa aquesta tercera i última activitat, consisteix en que els infants hauran
de portar cada animalet petitó amb la seva mare. Com podem observar trobem dues
parts, en la part dreta trobem els fillets i al costat esquerre els pares.
A
la zona de cada animal (mare), n’hi ha un animalet més petit i una mica
transparent, l’infant haurà de clicar a sobre d’aquest últim per a que directamente
els que es trobem al costat dret de la pantalla es col·loquin en el seu lloc
corresponent.
Per finalitzar, aqui us deixem l'enllaç per poder accedir a la pàgina web, i poder gaudir mentre jugueu:
La classe de les Papallones treballarem el tema: ELS ANIMALS, a través de la pissarra digital
Esperem que us agradi!
Atentament: Les mestres de la classe de les Papallones
Esperem que us agradi!
Atentament: Les mestres de la classe de les Papallones
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada